top of page

東京自由行-富士山、河口湖必到行程「富士芝櫻祭」及交通資訊 (一)


東京自由行行程來了來了~ 今次介紹的是絕對不能錯過的「富士芝櫻祭」啊!

不過要留意啊,呢個行程只是適合4月至5月去東京既朋友仔 :)

「富士芝櫻祭」可以說是富士五湖地區每年最大的盛事之一,屆時係富士山下既大平原會種滿 80萬朵芝櫻,係首都圈最大型的芝櫻祭黎架~

 

2017富士芝櫻祭資訊

開放時間: 2017年4月15日 - 5月28日

營業時間: 08:00-17:00

票價: 大人 (國中以上) 600 yen

孩童 (3歲以上) 250 yen

會場位置: 富士本栖湖渡假村 (本栖樂園)

講起日本既花季,好多人只會諗起櫻花~ 但其實除了櫻花,日本都仲有一種叫芝櫻既花卉品種。

佢形狀似櫻花,盛開既時候會好似草咁覆蓋成個地面~

芝櫻主要係每年4月至5月期間盛開,顏色有紅、桃紅、白、紫等等;

而今年芝櫻祭就展示左7種吾同品種、吾同顏色既芝櫻 :)

 

交通資訊

方法一 電車

搭電車其實係比較貴既,但時間上比搭巴士易點控制,因為巴士成日都會有塞車既情況架~

以下既路線大家可以就自己時間揀,去到河口湖站就可以,轉搭大「芝櫻Liner」到會場。

如果用Japan rail Pass既朋友旅客,要注意Pass只係包到大月站,用吾到富士急行線。需要另外買飛,去到河口湖站要1,140 Yen 一位。

使用JR東京Wide Pass既朋友,就可以直接去到河口湖車站。

方法二 巴士

芝櫻祭舉辦期間,新宿有直車直達芝櫻祭會場~

但係如果時間吾夾,可以揀其他以下既巴士去到河口湖車,再搭「芝櫻Liner」到會場。

新宿直達會場中央巴士資訊: http://bus.fujikyu.co.jp/highway/detail/id/1

預約車票網站: https://www.highwaybus.com/gp/reservation/rsvPlanList?lineId=110

方法一、二 轉乘「芝櫻Liner」

買富士芝櫻祭入園券就會包往返巴士既乘車券,即係「芝櫻Liner」。

建議大家到左河口湖站之後,買呢個套票,平D之餘,仲會有Postcard送架~

價格: 大人 (國中以上) 2000 yen

孩童 (3歲以上) 1000 yen

方法三 自駕

自己駕車既朋友只需要輸入「富士本栖湖渡假村」到你既導航系統,長地址為山梨縣南都留郡富士河口湖町本栖212,如果搜尋吾到既話,就輸入「本栖樂園」~

會場停車場大約可以泊1,000架車,收費以下:

小型車 500 yen

大型車 2,000 yen

機車 300 yen

 

下一個發文會詳細分享坐巴士的教學啊~

記得留意啊!~~~

本文資料來源: http://www.shibazakura.jp/chs/

RECENT POSTS
SEARCH BY TAGS
ARCHIVE
bottom of page