top of page

東京過江龍: 主打佐賀A5和牛 鹿兒島黑毛和牛火鍋 — 溫野菜

今次要介紹來自日本東京既過江龍 — 溫野菜。溫野菜係2000年於東京開幕,2014打入台灣,近年更加打入香港~温野菜指温熱既野菜,故名思義佢主打以新鮮既蔬菜配上日本各地和牛、豚肉打邊爐。

 

入到去第一樣就係揀湯底喇~見到湯底既餐牌已經留哂口水,呢到既湯底好多款式,而且好有特色,好吸引啊~ 餐牌上一共有9款湯底,包括有北海道昆布湯、四川豆瓣醬麻辣湯、有機大豆乳湯、秘傳月見壽喜湯、完熟番茄湯、骨膠原柚子湯、北海道咖哩湯、鰹魚湯和藥膳湯。

 

我地就揀左秘傳月見壽喜湯同鰹魚湯!兩款湯味道比較濃,壽喜湯真係好甜,而鰹魚湯有鮮魚香而且吾腥~不過如果再揀的話,我會推介大家揀淡一d既湯底,咁會更食到和牛既味啊🙌🏻

當晚我地點左兩款和牛:

佐賀A5和牛 $188

鹿兒島黑毛和牛 $148

佐賀A5和牛一上枱就見到牛身好多雪花,果然一食落去好嫰好滑,入口即溶。只係覺得切得太薄,比起上年係佐賀食既厚切,就無咁香濃牛味~之後食既鹿兒島和牛就稍為無咁滑口,係瘦d既,不過都比平時食既美國打邊爐肥牛鮮味同嫩好多!建議大家食左鹿兒島和牛,再食佐賀,一層層更濃牛味,同更滑😋

 

當日熊本豚肉賣哂,唯有點丹麥既豚肉,我地都叫左兩款:

丹麥豚肉腩 $38; 丹麥豚肉眼 $38

食落都吾差喎~雖然吾係好滑,但有驚喜!都幾濃豬味架啊!

 

話明出名菜,當然要點一個野菜五品盛合 $58,入面所有蔬菜也係由日本出產,五種食落都好新鮮,配住和牛同豚肉食,中和當中既膩,係好完美既配合啊😊

 

另外,我哋仲叫咗一個黑松露免治雞肉竹筒。黑松露好香,配埋雞肉食嘅時候口感雖以比較削,但係夠晒香。

黑松露免治雞肉 $39

 

最後又點少得甜品呢。雖然係火鍋專門店,但係呢度嘅溫野菜雪糕都好值得推介。雲尼拿雪糕上面加咗焦糖漿同埋花生粉,甜得嚟唔會覺得好膩,超好味。

溫野菜雪糕 $25

 

另外枱上仲有二樽醬油,分別係胡麻醬同柚子醋。胡麻醬係點肉類既,而柚子醋係點菜既。但我地覺得,所有食材吾洗添加,就最原汁原味,最好味😬

温野菜

尖沙咀

地址: 尖沙咀廣東道17號海港城海運大廈LCX 3樓37A號舖

電話號碼: 2153 1801

營業時間: 星期一至日 12:00-23:00

銅鑼灣

地址: 銅鑼灣堅拿道東8號2000年廣場4樓全層

電話號碼: 3709 8328

營業時間: 星期一至日 12:00-23:00

RECENT POSTS
SEARCH BY TAGS
ARCHIVE
bottom of page