top of page

京都第一間吉列牛專門店-京都勝牛 皮薄牛嫩一食停吾到口

係日本,吉列牛都係其中一樣必食嘅料理。除咗係香港比較少有機會食到之外,仲因為吉列牛比起其他嘅吉列嘅食物更加考功夫。吉列牛煮嘅時間要控制得好好架,如果吾係太熟又會太過韌,但時間太少又會唔夠熟。今次介紹呢間係日本其中一間出名嘅吉列牛專門店,京都勝牛。日本各地都有分店嫁~

京都勝牛,係日本好多分店架嘅。今次呢間係心齋橋附近。餐廳嘅選擇唔多,有唔同級數嘅牛同埋,唔同嘅份量選擇嘅。我哋就叫咗一份細嘅~

牛嘅外層炸得好薄,塊吉列牛亦都無差到全熟嘅,夠晒林。而且配食吉列牛有幾種方法架,有wasabi、胡椒鹽、咖喱、半生熟蛋白、山藥,仲可以點豉油 。我哋試過咁多個食法,覺得wasabi同就咁食最好食喇 :D

牛サーロイン ガツ京とろろ膳(小)1280yen

我哋另外叫咗一個餐,係有蘿蔔蓉同蔥,加埋啲燒汁,都好好味架。

みそね牛サーロイン ガツ京とろろ膳(小)1350yen

京都勝牛 心斎橋駅前

大阪府大阪市中央区西心斎橋1-1-13 東邦ビルB1

11:30~15:00(14:30L.O);18:00~22:00(21:30L.O)

http://kyoto-katsugyu.com/

RECENT POSTS
SEARCH BY TAGS
ARCHIVE
bottom of page