top of page

北海道四大花田 - 被薰衣草太陽花包圍的國度

今次我哋會介紹富良野嘅花田嘅。富良野位於北海道嘅中部。而富良野最出名嘅,就係夏天薰衣草係盛開嘅時候啦。最適合欣賞薰衣草嘅時間呢就係七月頭至中左右。而呢個時候去到富良野天氣亦都非常之舒服,由於地方空曠所以日頭同夜晚嘅溫差非常之大,日頭最高呢可能可以上到30度左右,但夜晚就好涼爽, 會落返20度以下嘅。

喺富良野我哋揀咗四間農場同花田俾大家參考。其實係富良野旅遊呢最方便一定係自駕遊嘅,因為好多地方都同火車站嘅距離比較遠,位置都比較偏僻。所以如果冇揸車嘅話呢就非常之唔方便嘅。關於自駕遊嘅注意事項呢大家可以睇返呢一度參考一下。

日本自駕遊注意事項

https://www.facebook.com/vfmemoir/photos/a.1557553847873744.1073741828.1557548794540916/1576988325930296/?type=3&theater

https://www.facebook.com/vfmemoir/photos/a.1557553847873744.1073741828.1557548794540916/1578327942463001/?type=3&theater

 

富田農場

富田農場係比較熱門,人比較多。如果無自駕遊嘅朋友,呢個農場交通就相對最方便啦。中間有一個好大嘅薰衣草田,影相好靚架。但要留意人多影出黎吾夠靚。農場同時亦都種左好多其他不同顏色嘅花,睇落自然舒服。

富田農場大部份都係平地,起伏不多,行起上黎唔會辛苦。但係停車場後向上行其實都有一大片薰衣草田,不過我哋去到嘅時候已經到左收割期,無得影靚相啦。

網站:http://www.farm-tomita.co.jp/

地址:中富良野町基線北15 MAPCODE:349 276 743

 

四季彩之丘

四季彩之丘都係比較熱門。地勢起伏比較大,可以睇到山丘起伏上嘅花田。一入去同樣都去係一大個薰衣草田。行到入去,見到一行行不同顏色嘅花,相比起富田農場,呢到既種出黎花既彩虹面貌,反而太唔自然。雖然影相未必係最靚,不過地方應該係四個之中最大,唔怕人多。園內亦都有收費嘅遊覽車代步,咁就可以坐係到慢慢欣賞啦。田外亦都都有手信店同小食賣嘅。

留意四季彩之丘嘅位置距離中富良野較為遠,差唔多去到美瑛架啦。

網站:http://www.shikisainooka.jp/index.html

地址:上川郡美瑛町新星第三071-0473

MAPCODE:349 701 215

 

フラワーランド Flowerland

Flower-land係山上面,沿住大斜坡種左好多不同類型嘅花。影相嘅時候可以影到田後面狀觀嘅風景,同大勝岳山脈。入面薰衣草,太陽花都好大好大片。如果想影到個人係到一大片花海之間嘅效果,呢度一定啱晒你啦,真係留一個鐘都唔夠影相呀。係斜坡上面有一個觀景台,可以係上面睇晒成個景觀。怕行到攰,比錢就可以坐車上欣賞花田架。隔離仲個小商店街買薰衣草同其他花製品。

網站:http://flower-land.co.jp/

地址:上富良野町にある虹のパノラマ大空間

MAPCODE: 349 518 507

 

彩香之里

彩香之里同Flowerland幾相似,都係依住山坡種植。但面積就比起Flowerland細。薰衣草同埋太陽花嘅面積都比flowerland細啲,所以影起上嚟無咁壯觀。呢度同樣都可以係斜坡嘅花田上見到大勝岳山脈。而我哋覺得其實彩香之里同Flowerland可以二揀一。

網站:http://www.h3.dion.ne.jp/~saika/

地址:北海道空知郡中富良野町丘町 6-1

MAPCODE: 349 244 358

RECENT POSTS
SEARCH BY TAGS
ARCHIVE
bottom of page